Trening w górach

trening2

Wyprawa w góry jest próbą charakteru, ale też wyzwaniem dla ciała. Planując wyprawę w góry należy wzmocnić mięśnie nóg. Jednak to nie wszystko. Idąc bez przygotowania ryzykujesz kontuzje, która może uniemożliwić chodzenie i bezpieczny powrót do domu. Jakie ćwiczenia wybrać i jak ćwiczyć by się przygotować do wyprawy w góry będziemy prezentowali już niebawem.

Każda doskonałość zaczyna się od pierwszych niepewnych kroków. Uczenie się nowych rzeczy, to pokonywanie strefy komfortu. Nieustannie. Ale im dalej jesteśmy, tym łatwiej.

I przychodzi w końcu taki moment, kiedy to co było trudne, staje się tak naturalne jak oddychanie. I zapominamy początki.
Do czasu, kiedy zapragniemy czegoś nowego.
Nowych umiejętności, kompetencji. Dobrze jest wtedy przypomnieć sobie, że trudne są tylko początki.

Jeżeli dopiero zaczynasz, bądź już zacząłeś ale efektów nigdy nie było a motywacja spada, potrzebujesz pomocy jak to zrobić by było dobrze. Najwyższa  pora podejść do tematu nieco rozsądniej.
Nauczymy Cie, jakie produkty będą dobre dla CIEBIE, jaka ilość posiłków TOBIE będzie służyć, i jaki trening najlepiej podziała na TWOJE ciało.
Trening  to nie katorga, by mieć lepszą sylwetkę i zdrowie to sposób życia na lata, i trzeba się dobrze i mądrze przygotować.